Mä olen niiiiiin hyvä näissä jutussa. Mun yksi kirjoitus on kadonnut. En edes tiedä mistä etsiä... Mun piti aluksi laittaa tämä blogi salasanan taakse, että voisin kaikessa rauhassa opetella ja tehdä muutoksia. Eli olkoot nyt sitten julkinen ja kysynkin apua. Mistä saa valmiita blogipohjia?

Perjantaina voisi mennä verikoe raskaustestiin ja maanantaina vois tehdä kotitestin. Kun meillä on nyt klinikalta saadut laskut pöydällä niin mietin väkisinkin edullisempaa vaihtoehtoa. Olen kovasti ollut kuulolla ja herkällä mielellä olisiko raskausoireita. Mutta vaikka kuinka käytän mielikuvitusta, niin mun ei ole tarvinnut laukata tavallista useammin vessassa. Rinnatkaan eivät ole olleet arat. Melkein jo aamulla tirautin kyyneleen kun ei ala oireita olemaan. Toki tiedän, että kaikki on niin yksilöllistä. Silloin kun pistelin itseäni, pelkäsin, että minusta tulee "hormoonihirviö", mutta ei tuntunut juuri miltään kunhan sen pistämisen oppi. (Toivon, että luovuttajalla kaikki olisi mennyt hyvin ) .Ja nyt yritän lohduttaa itseäni, että en ole niitä herkimpiä ihmisiä. En uskalla vielä kovasti haaveilla että nyt olisi tärpännyt. Sillä tavalla suojaan itseäni jos ei sitten onnistanutkaan.