Jee, olen voimaantunut (oikeasti en pidä tuosta voimaantumissanasta). Nyt jaksan aamupalantekemisen aikana siistiä keittiötä ja muutenkin on pirteämpi oli. Pähkinöitä olen vähentänyt. Vatsa on edelleen kuralla, mutta onneksi se ei juoksuta vessaan vaan on sellaista hallittavissa olevaa ripulia. Toki vessassa käyntien määrä on vähentynyt. Taidan tehdä toisenkin testin ja jätän joksikin aikaa magnesiumit pois. Millainenhan tulos siitä on...

Kävin näyttäytymässä lääkärille. Vauva oli pää alaspäin. Ja tämän seurauksena hän aiheuttaa painoa/painetta virtsarakkoon. Vauva liikkuu välillä tosi railakkaasti. Tällä viikolla on sairaalassa synnytystapatutkinta. Sitten sitä näkee onko vauva pysynyt paikallaan. Minun mahan muoto vaihtui kun vauva kääntyi. Vatsa tuli enemmän suoraan ulos, kun aikaisemmin vatsani oli levinnyt sivuillekin.

Olen pessyt vauvan vaatteitta ja muita tarvikkeita. Hauskaa hommaa. Pitäisi tuohon perintökehtoon hommata patja ja sitten suvun pitsilakanoista ommella lakanat.

Pitkään paikallaan istuminen alkaa olla puuduttavaa. Eilen täytimme jumppapallon, että saisin vaihtelua isumiseen. Ja ehkä siitä on iloa kun supistuksia alkaa tulla.

Vieläkin usein yllätyn- oho olen raskaana, minulla on vauvamaha, minulla on vauva mahassa! Olen onnellinen!