Taavin eka hammas on puhjennut. Toinen on myös tulolla. Kylläpä hän puraisee kipeästi mun sormea. Olen hänelle monesti sanonut, että tissiä ei saa puraista, tai imetys loppuu. Taitais muuten ottaa aika kipeästi jos Taavi nänniä puraisisi
Pikku hiljaa Taavi on saanut uusia makuja. Hän ottaa ne aika tyynesti. Mä olen viime aikoina oppinut, että liian väsyneelle vauvalle ei pidä tarjota muuta kuin tissiä, vauva ei tykkää syödä jos kakka on vaipassa, vauva syö mielummin kylmää kuin liian kuumaa ruokaa. Tässäpä oppia kerrakseen äidille.
Huusin huutonetistä vaatepaketin. Olin aivan onnessani kun sain hyviä vaatteita halvalla (jopa kirppistä halvemmalla). Kun työnsin vaatteita pesukoneeseen ymmärsin niitä jotka jäävät koukkuun lastenvaatteiden ostamiseen. Tuntui ihanalta, että oli hankkinut vauvalleen jotain hyödyllistä (ja kaunista). Eilen taas katsoin huutonetistä vaatepakettia. Huutoaikaa oli enää 40 min. Meinasi iskeä paniikki- tuo on ostettava. Mutta sitten sanoin rauhallisesti itselleni- katso mitä 74 cm vaatteita Taavilla JO on. Rauhassa kävin läpi Taavin vaatteet. Housuja hänellä on vaikka kuinka paljon. Samoin hupparita on kertynyt. Taavi tarvitsee muutaman yöpuvun, pari pitkähihaista bodyä, alusvaatteeksi lyhythihaisia bodeja, sukkahousuja tai ohuita trikoohousuja. Niitä käyn pian täsmä etsimässä kirpparilta.
Kommentit