Eilen kun tuli se vapaa jota olin odottanut, en mennytkään tutkailemaan yhdistelmävaunuja. Jotain puuttui ja se oli mies. Tajusin, että vaunujen tutkailut on jotain mitä haluan tehdä miehen kanssa yhdessä. Haluan, että hän kuulee vaunuista samat jutut kuin minä. Minä sitten kiertelin hieman muissa kaupoissa.

Kun tämä on minulle outo kaupunki en löytänyt mammavaatteita. Ostin omalle isälleni isänpäiväkortin ja pari muutakin korttia. On ihan hyvä juttu, että rahaa ei ole kulunut.

Illalla mulle tuli pahoinvointia. Otin närästyslääkkeen ja se hieman auttoi. Istuskelin vain hiljaa ja katselin telkkaria. Pikku hiljaa paikallaan olo auttoi ja nukkumaan mennessä oli jo normaali olo. Hieman oli levottomat jalat oireita, mutta se Ahavan jalkarasva auttoi. Tämähän alkaa vaikuttaa hyvältä rasvalta!

Tänään töiden jälkeen lähdin kiireellä viemään kortteja postiin. Kävelin ilmeisesti liian kovaa, kun vatsaan alkoi sattua. Hiljensin vauhtia ja se auttoi. Ulkoilun jälkeen soitin myös synnytyssairaalaan ja varasin meille ajan perhevalmennukseen eli "sairaalan kiertoajeluun". Se onkin sitten ensimmäinen merkintä ensivuodelle joka jää kalenteriin. Ne työhön liittyvät asia kun saa viivata yli ja niitä ei tartte siirtää uuteen kalenteriin.

Huomenna töiden jälkeen matkaan kotia kohti. Kotona olen keskiyön vaiheilla. Yritän hiipiä hiljaa miehen viereen nukkumaan.