Tänään on meidän kihlautumisesta viisi vuotta. Tänä vuonna ei mitenkään juhlita. Molemmilla lämpöilyä. Ehkä katsomme illalla romanttisen filmin ja syömme suklaata. Tarkoitus olis viedä sormukset kaiverrukseen. Joskus (tulevaisuudessa) alkaa unohtua päivämäärät ja olisi hyvä voida tarkistaa ne sormuksesta.

Meidän vieraat lähti perjantaina. En jaksanut kuin maata sohvalla ja katsoa telkkaria. Mulla oli lämpöä. Ilmeisesti oli myös vieraiden aikana, mutta en pysähtynyt vaan touhotin koko ajan. Tiedän, ettei lämpö yleensä tee ketään kipeäksi, mutta musta tulee ihan voimaton. Kuumetta mulla on kerran kymmenessä vuodessa. Mulla on pääkipeä ja niskasärkyä myös. Lauantaina olin jo reippaampi, jaksoin katsoa telkkaria istualtani. Sunnuntaina palautimme kajakin. Harmittaa kun vaan kerran pääsimme melomaan. Huolestuttaa vaikuttaako lämpöily vauvaan. Tänään soitin lääkärinajanvaraukseen. Eivät antaneet aikaa kun eivät tienneet jos lämpöily olisikin normaalia raskauden tässä vaiheessa. Siis soitin neuvolaan. Ensin käskettiin levätä. No, mitä muuta olen tehnyt kolme viimeistä päivää. Ja niinpä sitten huomenna käyn jättämässä verta. Virukset ja tulehdusarvot tutkitaan.

Vielä viikko lomaa... Tuntuu, että tämä reilun viikon lämpöily on sotkenut pahanpäiväisesti lomasuunnitelmat. Tahdon lomani takaisin!