Kotona, ihanaa. Tässä menikin viikko kun en nukkunut omassa sängyssä. Kyllä oma tyyny on kaikkein paras. Työpaikan virkistysreissun hotellissa tyyny oli ihan liian korkea. Aluksi nukuin ilman tyynyä, mutta sitten hain pyyheliinan ja olikin jo parempi nukkua.

Vauvalla oli hikka! Tai ainakin niin luulen. Vauva pompahteli minuutin verran säännöllisin väliajoin. Se oli hauskaa, tai ei kait vauvalla niin hauskaa ollut. Tänään vauva on liikkunut paljon.

Mulla oli tunti aikaa piipahtaa Helsingin Stockmannilla. Ei tuhlannut aikaa, vaan heti kysyin infosta mistä löytyy äitiysvaatteet. Yllätyin miten vähän siellä oli mammavaatteita. Luulin jo ettei siellä ole sitä mitä olin lähtenyt etsimään. Mutta löytyi ja löytyi molemmat listalla olleet toiveet. Nyt mulla on mammasukkahousut ja -legginsit. Olen hieman valmiimpi talveen. Mulla oli kiire kun työkaveri odotti rautatieasemalla mun laukun kanssa. Nopeasti valitsin muutamia joulukortteja ja vilkaisin nopeasti Stokkan jouluikkunan.

Virkistysreissun jälkeen junassa väsytti ja tänään on väsyttänyt ja puhti on ollut poissa. Piristykseksi lämmitetään sauna!