Tässä tulikin hieman pidempi kirjoitustauko. Olen huomannut, että moni on jättänyt bloginsa vuodatuksessa, mutta minä jatkan täällä edelleen.

Taavi on nyt puolivuotias! Juhlapäivänä hän sai ensimmäistä kertaa makeaa syötävää. Ostimme ihan kaupasta ruusunmarja-vadelmasosetta. Ei se tainnutkaan olla sellaista herkkua kun me vanhemmat kuvittelimme. Eipä niin, kun ei vauvojen ruokiin ole lisätty sokeria. Taavi väänsi naamaansa, kun sille lusikoitiin sosetta. Tuli hauska videonpätkä.

Neuvolassakin kävimme juuri. Oma täti oli kesälomalla, mutta kyllähän tuo sijaistätikin menetteli. Sai vaan kuulla samoja asioita joita oma täti oli jo kertonut. Taavi on 65,5 cm pitkä ja painoa on 7810g. Taavi on jo saanut perunaa ja porkkanaa. Mutta nyt pitäisi kovasti lisätä soseita. Onhan Taavi kasvanut ihan kivasti tissimaidolla, mutta pian se ei riitä.

Mitä!!! Voiko puolivuotias nukkua jo koko yön! Ei vaan meidän Taavi-vaavi. Hän syö illalla klo 21, seuraavan kerran noin 01 aikoihin, sitten noin 03.30 ja vielä kerran tai kaksi ennen aamua. Neuvolatäti epäili että kun Taavi nukkuu lähellä minua ja yöllä haistaa maidon niin sitten hän ajattelee, että tuota olisi saatava. Olen miettinyt myös omaa nukkumistani ja jaksamistani. Omasta mielestä olen jaksanut viime aikoihin asti tosi hyvin. Viikon tai pari olen ollut väsynyt (se voi kyllä johtua jatkuvasta reissaamisesta kun mies on nyt ollut lomalla). Tänään taidamme laittaa pinnasänkyyn sivulaidan paikalleen. Taavi saa edelleen nukkua "vieressäni" mutta laidan takana. Saapi nähdä miten Taavi reagoi, sillä hän on hetken nukkunut omassa sängyssään kunnes on pöyrinyt minun sänkyyn.