Uusi vauvayritys on lähellä... Ensin piti taas syödä Terolutteja. Mun kierto oli jo yli 35 kun kävin lääkärilläni. Kuukautisia autettiin alkuun siis noilla Teroluteilla. Oli muuten rankkaa kun noin kaksi viikkoa tuntui siltä, että menkat alkaa huomenna. Pinna oli kireällä koko ajan. Onneksi mies oli ymmärtäväinen.

Kun ne menkat vihdoin ja viimein alkoi olikin vuoro aloittaa Zumenonit. Syön niitä aamulla yhden ja illalla kaksi. Tällä viikolla kävin taas lääkärissä. Kaikki näyttää hyvältä alkion siirtoa varten. Mun piti aloittaa Lugesteronit, aamuin illoin 2 kapselia emättimeen. En pidä niistä yhtään. Niistä aiheutuu sotkua. Olen käyttänyt noita pimpsakapseleita aikaisemminkin. Lääkäri sanoi, että niitä käytetään raskauden ensimmäisen kolmanneksen ajan.

Meillä on kaksi alkiota yhdessä oljessa. Sulatus alkaa aamulla. Päivän aikana saan puhelun. Pelkään, että minulle kerrotaan ettei kumpikaan selvinnyt sulatuksesta. Silloinhan haave toisesta lapsesta jää siihen. Toisaalta minulle saatetaan sanoa, että toinen suli ja silloin alkionsiirto on vielä samana päivänä. Jos molemmat sulavat niiden annetaan kasvaa labrassa kaksi päivää ja "parempi" pääsee siirtoon. Olin jonkun blogista lukenut, että alkion voi pakastaa uudestaan. Kysyin sitä minun lääkäriltäni ja hän sanoi, ettei heidän klinikalla se ole mahdollista. Mutta hän soitti labraan ja sieltä vastattiin että kyllä voidaan uudelleen pakastaa. Jippii, onneksi on blogeja joista voi lukea uutta tietoa! Lääkärinikin oppi jotain uutta. Minuun ei voi siirtää kahta alkoita kun takana on tuo keisarinleikkaus.

Jännityksellä jään odottamaan tuota sulatuspäivää.