Laskettuun aikaan 130 päivää... Oho! Kivaa! Mahtavaa! Hieman reilu 4kk!

Mä olen niin iloinnut mun mahasta (olenko jo maininnut sen ). Mä sitä silittelen täällä kotona, nostan tunikaa sen verran, että masu näkyy kunnolla. Eilen taisin tuntea vauvan liikkeet masun läpi. Innoissani pitelin käsiäni vatsalla, silloin kun vauva oli aktiivinen. Kunhan mies tulee reissusta, niin katsotaan jos hänkin tuntee vauvan liikkeet.

Parin päivän aikana on ollut närästystä. Johtuiskohan pitsojen syönnistä. Rakastan pitsoja.

Tänään piti jättää auto kesken työmatkan korjaamolle. Sitten linja-autolla kaupunkiin ja kaupungissa junaan. Junan vaihdon aikaana kävin syömässä. Autolla ajoin korjaamon kohdalle noin 1,5 tuntia, julkisilla kiertäen 3 tuntia. Ilmoitin pomolle, etten pääse työjuttuun. Onneksi mulla oli mukana vain sellaista tavaraa jonka pystyin jättämään autoon. Täytynee miehen kanssa pitää palaveri ison auton käytöstä, kunnes mun auto on taas käytettävissä.