Minä en ole koskaan hirveästi viihtynyt helteessä. Nyt kun olen töissä en voi välttää ulkona oleilua. Mutta jätän sen niin minimiin kuin mahdollista. Juomisesta olen pitänyt huolta. Tuossa äsken kun olin juonut paljon pelkkää hanavettä, tuli samanlainen olo kun alkionsiirtopäivänä kun oli pitänyt rakkoa täyttää- ei enää pisaraakaan tai oksennan!

Ulkona minua vaanii hyttyset, paarmat ja mäkäräiset. Minulla on heinäallergia. Allergialääkkeet ovat ihanasti estäneet syöntikohtien muodostumista liloiksi koviksi paukuroiksi. Mutta näin raskaana en voi niitä käyttää. Kävin tänään apteekissa ostamassa lisää Lugesteronia (odotan jo sitä kun tuon tahraavan mönjälääkkeen käytön voi lopettaa). Samalla ostin Hydrocortisonia, se tuntuu auttavan. Mukavinta olisi jos sais pidettyä nuo syöjät kaukana.

Työkaverini joka on myös raskaana suositteli kirjaa "Isä syntymässä". Apteekkireissulla kävin myös kirjakaupassa ja sieltä löysin tuon kirjan. Miehellä on ensi viikolla synttärit ja hän saa tuon kirjan lahjaksi. Ei nyt varmaan ihan huipputoivelahja (tai mistä sitä tietää). Työkaverini kertoi, että se kirja on kirjoitettu mies huomioonottaen, eikä koko ajan lueteltu mitä miehen pitää tehdä raskaana olevan vaimon hyväksi. Kerron jos mies innostuu kirjasta.