Tein testin päivää etukäteen. En jaksanut odottaa. Illalla jo kerroin miehelle, että aamulla testataan. Aamulla oli kova pissahätä ja kiirettä piti, että sain valmisteltua kaiken testiä varten. Olin ostanut Apteekin raskaustestin, jossa on 2 testitikkua (eihän sitä yhdellä pärjää, aina on pakko tehdä se uusiksi).

Minuutin sisällä olisi pitänyt näkyä kaksi viivaa. Mutta jos haluaa varmistaa, ettei ole raskaana niin silloin piti odottaa kolme minuuttia. Vein tikun odottamaan vastausta niin, että mieskin sen näki. Minuutin kohdalla näkyi vain testi viiva. Mies jo rutisti minua. Sanoin, että testi tehdään kahden päivän kuluttua uudestaan. Mutta sitten kun vein tikun liesituulettimen lampun alle aloin hahmottua toinenkin viiva- jee! Ei viivaa jos ei ole "raskaushormoonia". Olen siis raskaana. Huomenna testaan uudestaan ja toivottavasti molemmat viivat ilmestyvät yhtäaikaa.

Olen muuten ollut viime aikoina tosi ärtyyntynyt. Tiuskin pienimmästäkin syystä. Voi mies rukka jos olen koko raskauden äreä.