Pikku hiljaa alan uskoa olevani raskaana. Aina silloin tällöin sanonkin miehelle: "meille tulee vauva" tai "mä olen raskaana". On kiva kuulla miltä se kuulostaa ääneen sanottuna. Sain tänään tietää, että raskausoire voi olla myös se, että on koko ajan täysi tunne. Ei ole nälkä. Ja tuota täysi tunnetta minulla on ollut. En huomannut ajoissa soittaa neuvolaan. Siispä ensi viikolla soittelemaan.

Olin äsken sauvakävelyllä ystävän kanssa. Mies oli alkumatkan mukana, sitten hän laittoi kovemman vaihteen päälle. Jonkun aikaa käveltyämme ystävä kysyi "mikä on tilanne" tarkoittaen vauva asioita. Säikähdin ja kysyin eikö hän ollut saanut minun tekstaria!!? Lähetin kahdelle kännykkäkamera kuvan raskaustestistä viestinä. Hän ei ollut saanut sitä. Mietin kenelle ihmeelle se viesti oli mennyt. Mietin kaikkia saman nimisiä henkilöitä joita mulla on kännykän muistiossa. Autolle päästyäni tarkastin kännykän. Huh huh, viesti oli lähtenyt oikeaan numeroon, mutta ystävällä on niin vanhaa mallia oleva puhelin, ettei se ota vastaan multimediaviestejä. Olemme ajatelleet kertoa vanhemmille ennenkuin kolme kuukautta tulee täyteen, mutta muut saavat odottaa tietoa, elleivät arvaa/huomaa.

Viikonlopun olen taas netin ulottumatomissa kummipojan rippijuhlissa. Iloista viikonloppua!