Ostin Rajamäen perusetikkaa muovipullollisen. Kaupassa sanoin miehelle, että saas nähdä kelpaako banaanikärpäsillemme etikka joka on muovipullossa. Ja ei ole muuten kelvannut. Yksi istuskelee lasin reunalla, mutta ei mene juomaan/uimaan. Onko teillä vinkkejä noiden kärpästen ansajuomaksi? Ei oikein huvittais ostaa niille kolmatta pulloa etikkaa.

Eilen remontin takia toimme kangassohvan osina työhuoneeseen. Matot käärittiin pois. Sitten olikin hyvä imuroida betonin paloja pois. Tänään mun ei olisi pitänyt keretä tehdä mitään remontin suhteen, piti olla työreissu. Autossa istumista piti tulla 7 tuntia (yhteensä meno- ja tulomatka) ja kokousta lisäksi. Niin, ei se olisi riittänyt että olisin istunut vaan autossa, toki minun olisi pitänyt ajaakin, kun ei ole varaa pitää autonkuljettajaa. Minua ei ollenkaan huvittanut ajatus pitkästä ajomatkasta tuolla sateessa. Mielestäni minun läsnäolo tuossa kokouksessa olisi muutenkin ollut aivan turhaa. Mielestäni oli tavallista kipeempi, eli lämpö korkealla. Mittari mokona ei yhtynyt mielipiteeseeni, vaan näytti melkein normaalia lämpöä. Alistuin, ei muuta kuin menoksi. Puolituntia ennen kuin olisi pitänyt lähteä soi työpuhelin, kokous oli sittenkin alkuperäisen aikataulun mukaan klo 12 eikä uudemman tiedon mukaan klo14. En siis kerkeäisi kokoukseen autolla ja helikopteria ei ole. En mene kokoukseen! Töiden jälkeen kerkeän pakata tavaroita remontin alta pois.

Eilen kun olin kantanut sohvia ja pöytiä ym oli alavatsa hieman kipeä. Kun sitten urakan jälkeen istuin sohvalle (sille joka on vielä olohuoneessa) luulen tunteneeni vauvan liikkeitä. En voi kyllä olla varma.